17 helmikuuta 2012

me wants

sori tästä blogihiljaisuudesta, on ollut patterit loppu ja mun tylsässä elämässä ei ole tapahtunut mitään mainitsemisen arvoista
hiihtoloma alko woah ja rakas janinani tulee meille viikonlopun jälkeen, sitten anni ja roosa ja lopuilla lähden sitten hämeenlinnaan homoilemaan julian ja juulin kanssa c:

koska mä oon toivoton materialisti ilman rahaa, ajattelin tehä tällasen 10 asiaa joita haluan -listan. ei ole paljon missään järjestyksessä.




1. zombie petal -mekko, cybershop, 62 e


                                               



2.tämä peruukki, ebay, 36 $

3. punaiset pillit, h&m, 9,95 e

                                    

4. vaaleansininen kynsilakka, seppälä, 3,50

5. tokio hotelin bändipaita, cdon.com, 22,95 e

                             

6. cupcake cult - paita, bazaari, 25 e

6. cupcake cult - huppari, bazaari, 49 e





8. hetaliafiguurit, ebay, n. 50 e


9. pinkit maiharit, ebay, n. 50 e


10. elämä, priceless

loppuun vielä järkyttävä kuva siitä mitä toi kosteus tekee mun hiuksille :|



ei nää kiharat oo ihan mun juttu

hyvää hiihtolomaa kaikille, pitäkää hauskaa! c:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti