07 toukokuuta 2012

questions & answers


miten vitussa pystyn hiplata hiuksiani 15 minuuttia putkeen....... derp
tosa olis tosiaan ne vastaukset niihin kysymyksiin c: sori herppaus ja ässävika ja sillee

sain kanssa mun ja janinan spamanocmv'n editoitua ja laitettua youtubeenkin jopa kahdesti, mutta se ei jotenkin tykkää musta ollenkaan ja molemmissa musiikki oli ajoittunut iha väärään kohtaan joten tappelen sen kanssa vielä, uskoisin että saan tän viikon sisällä julkaistua kyllä. aloitin kanssa videon englannista ja amerikasta chisun sabotage:lla, keräilen vasta kuvia.

mun tumblriin pääsee siis tästä koska toi lausuminen oli aika perseellään :D

16 kommenttia:

  1. "julian päällä" XDDD kiva anette, ps. ja oot söpö ja sulin tähän penkkiin ku kattelin tätä :c
    ps. lol munki onnenumero on 9 :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDXD KEWL
      .. et oo tosissas näytän vitu rumalt ja läskilt 247 täs XDX

      Poista
  2. Oot oikeesti niiiiiiin söpö.. ja oon nii onnellinen et saan kuuluu siihe kaveriporukkaa jonka kautta tutustuit hetaliaa hehehe ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. what's wrong with you guys oon iha perseen näköne täs XD mut yeah olis viel kivempi jos olisitte pysynytki sii fandomis ):

      Poista
  3. .. anetterakas väitän vahvasti että se oli twincest joka susta saastaisen homon teki XDD

    VastaaPoista
  4. Aaaa sä oot ihana <3
    Lolo sun pitäs tavata sun kalasukulaisii :(
    Jajaja mä oon nähny Vilun kerra Cyberis kampis ku olin 8)

    VastaaPoista
  5. lempipaikka? öö emmä tiedä.. taisiis.. emmätiedä XD

    VastaaPoista
  6. Miten voit olla "gay" tai homo, jos oot tyttö? En tajuu... onks toi joku sisäpiirijuttu???!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sanon itseäni usei homoksi vaikka oonki iha naispuolinen, koska sitä voi käyttää kuvaa molempia sukupuolia :DD mut joo käytän gay tai homosanaa iha yleisestikki emt

      Poista
  7. Mä luulin et oisit joku 15vee mut sit ootki 12 :D:D
    Ja mäki olin sillo TH keikal

    VastaaPoista