11 maaliskuuta 2012

funny little world



olin aika hämmentynyt ton ekan kuvan jälkeen koska mulla on hymykuopat :D en oo tiennytkää







lähin tänään ulos datisluolastani ja aaaa siellä on melkeen kevät! tarkeni hupparilla ja linnut lauloi ja aurinko paistoi ja tuuliki oli ihan lämmintä c: aaa en jaksa odottaa että tää kylmä ja pimeä talvi on ohi. as you can see mulla alkoi kans tennarikausi, ei kiinnosta vaikka meinaan lentää perseelleni joka kolmannella askeleella :D

sain kans hiusinspiraatiota ja oon nyt päättänyt kasvattaa & leikata hiukseni näin (punatukkainen tyttö):



kuva weheartit

ja värjätä pinkkiä otsatukkaan c:
tässä kanssa vähän havainnollistamista nykyisestä pituudesta (huomasin kans että mun takatukka kihartuu :D):



ää en jaksa odottaa kesää ja sitä että tää persemaaliskuu on ohi

2 kommenttia:

  1. awwws.. oot sulone :3 ja epäreilua ett siel on kevät jo noin pitkällä ku mä kuljen vielä toppatakin ja tumppujen kanssa täällä :c

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sinä oot :3 ja kyllä se kevät sinnekkin tulee jossain vaiheessa :c tänään oli tuulisempaa ja kylmempää hr

      Poista