06 maaliskuuta 2012

you lost yourself in your pain



kaksi vuotta tokio hotelin keikasta ♥ ikävä on kova ;__; ostin tosiaan seppälästä punaset housut jotka ei ollutkaan pillit, susannan täytyy muokata ne D: sori toi paska tarkennus vikassa, en osaa käyttää kameraa

ella perkele haastoi mut tällaseen jutskaan :|

my perfect imperfections

haaste bloggaajille ( miksei myös vloggaajille ), jossa nimetään 5 asiaa / kohdetta / jotain mistä itsessäs pidät ja mitä inhoat.

pidän;
  ju-jutsun jälkeen oon alkanu tykätä mun jaloista
... ja masusta
mun hiukset!!
mun hampaat on kivan persoonalliset, ei iha hirveen vinot muttei perussuorat
suvaitsevaisuudesta ja hatersgonnahateluonteestani
inhoan;
mun nenää
mun kynsiä D:
hymyäni
  sitä ku nauran sillee AHAHAHAKHÄHÄÄHÄ
  sdsdfsdf. sitä ku oon kauheen vahingoniloinen

haastan julian, janinan ja sannin


5 kommenttia: