09 huhtikuuta 2012

disco pogo







oikeesti tän postauksen pointti oli se et mulla on viikset.........
sdfsdf julia lähti kotiin ja oon mm. pyörinyt noissa peitteissä ja haistellut niitä ku ne tuoksu vieläkin julialle ja lukenut tota postausta kyyneleet silmissä. odotan kans tätä koulupäivää aika vitusti ku toi pusukuva facessa oli periaatteessa kaapissa ulos tuleminen koko koululle, mut ilmeisesti aika moni on mun puolella ni ehkä mua ei hakata. vitutko kiinnostais, hakkaisin takas kovempaa
mulle iski kanssa eilen pakottava tarve cossata 2p!alfredia ja en oikeesti pääse siitä eroon joten tänä hahmona mut voi bongata desuconista kesällä. multa löytyy peruukki, piilolinssit, t-paita, farkut ja tennarit, rakkaalta janinalta saan nahkatakin ja pitää vaan ostaa pilottilasit ja pesäpallomaila jostain. mailan kelasin kyl et hankin joltain kaverilta, ne maksaa sen verran enkä oo muutaku vetämäs siihe sideharsoo ympärille ja ottamassa yhdeksi viikonlopuksi tapahtumaan.

tää jätkä siis kyseessä (awwww kattokaa ku söpö)

4 kommenttia:

  1. dingalingaling dingalingaling alle atzen singgggg (8)

    hei olet söpö 8(
    enkä tahdo todistaa etten ole robotti hmph ottaisitko pois tuon koska mul menee ain puoltuntii kommentoida ko en saa mitää selvää tost XDXD

    VastaaPoista
  2. mist sen saa pois XDXD en oo tietänykkää et sen saa pois hehe JA KIITOS JA SINÄKIN
    ++ awsumein biisi ikinä

    VastaaPoista
  3. Oot söpsöpöpsö viiksimies <3 c:

    VastaaPoista