28 huhtikuuta 2012

kebabface

tulin just meidän hetalistimiitistä ja oon toisaalta iha helvetin ilonen ja pärinöis ja toisaalta miittimasiksessa ja haikeena D:
tavattiin siis torilla janinan, siirin, mirkan ja riinan kanssa ja myöhemmin liitty mukaan kans gio C: sieltä jatkettiin seikkailupuistoo ja sen takii tää siis oliki seikkismiitti lue: seksimiitti
sitä menoo ei oikeesti voi kuvailla sanoin, mun kurkku on vieläki kähee huutamisesta, nauramisesta ja laulamisesta :D:D <3 I LOVE&MISS YOU GUYS


 TÄS ON MUN BRO <3
 "älä ui lammessa... WELL FUCK THE POLICE *uintiliikkeitä*"
ARMADA
 ädfgdfgdfg riina XDXD ja mun itselaukasimenkäyttötaito... + gio puuttuu täst
 THIS PIC = PRICELESS
XDDD alla on siiri, keskel mä ja päällä janina
 gio ja toi tikkari mitä me kaikki nuoltii gaaaaaay
 veljesrakkautta parhaimmillaan
 KEBAB
kuva omistettu joselle
kiitos kaikille jotka oli siel miitissä, olitte mahtavia ja prussia approves very much C: <3

2 kommenttia: